Inte sitta på häcken...

Imorgon ska jag inte sitta på häcken en endaste minut!

Inte bara för att jag ska jobba, utan för att min nacke kommer haverera om jag sitter lika mycket som jag gjort igår och idag.
Det är inte nyttigt att sitta för mycket heller för trasiga nackar, ens om man sitter bekvämt.
Jag börjar lära mig det OCKSÅ nu.
Hade det inte varit så djäkla risigt väder idag, så hade jag varit ute hela dagen.
Men...
Jag fick nöja med den där TIMMEN runt stan.

Jag är trött och värkinfekterad.
Jag la av och virkade på Blåbärshalsduken när jag virkat in lite chockrosa, jag vet inte om det blir snyggt, den får vila tills imorgon.

Sonen har höstlöv from imorgon.
Han ska vara här imorgon också, till klockan 16.
Då är det lite typiskt att gå och jobba just imorgon, när jag typ inte jobbar förrens på lördag igen.
Hade gärna varit hemma, bara för att få LITE EXTRA TID med honom.
Men, han ska "hänga" med mormor och dom ska hitta på något kul.

Nu ska jag gå och lägga mig, är trött efter en djävligt seg och tråkig och REGNIG HELG.
Vi har alla degat för mycket och jag har floppat för mycket.
Imorgon startar jag upp med saffransscones och en hurtig promenad till jobbet.
Skulle inte förvåna mig om det ösregnar, då får jag SPADER!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0