Upprepad!

Jag repade upp den hopplösa matt-sjalen.
Det tog EVIGHETER.
Jag ruttnade rejält på slutet.
Eller jag ruttnade ju faktiskt bara av tanken att börja.
Blev klar iallafall, nu är den upprepad!!!
Jag gjorde två nya virkförslag i gamla och nytt garn med olika virknålstorlekar.
Mer än så kan jag inte göra nu.

Efter det var jag TVUNGEN att gå ut en sväng.
Jag hade så ont i nacken av att ha suttit för mycket, så jag traskade iväg stan runt i lite duggregn.
Tog på mig BÄSTA SKOGSMULLE-UTSTYRSELN...
Trollmössa, fulaste jackan, utslitnaste sjalen och spruckna gummistövlar!
Snyggare kan ingen vara...



Det var skönt som fan att komma ut, trots duggregnet.

Nu är jag tillbaka i soffan, har plockat upp BLÅBÄRSSJALEN.
Jag fortsätter ändå.
Vi ser en irländsk film.
Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0