Grav synskada?

Jag har fått JUMBOTEXT på min dator.

Jag har kommit åt en knapp och vet inte vilken.
( suck!!!!!!!!!! )
Det ser ut som jag har fått GRAV SYNSKADA när jag tittar på skärmen.
Inte nog med att jag har en fiktiv hörselskada, nu verkar datorn tro att jag är blind också!
Finns det ingen måtta på eländet

På min mail läste jag precis:
"Har du REDAN PMS?
Hade du inte det nyss?
Får din familj inget andrum mellan skoven? "

Hoppla, hoppla...
Det var som sjuttsicken!
Misstänker att du tycker att jag varit lite VÄL gnällig under dagens olika inlägg...?
Nä, det är MINST en vecka kvar till PMS.
Så om du, kära mailare tyckte att jag var lite väl gnälligt och hård idag...
Håll i TOUPÉN nästa vecka, för då blir det åka av!
Fast LITE  kul var det, jag skrattade.
Om än måttligt.
Nä, jag skrattade GOTT!

Fast vem vet, jag kanske har FÖR-FÖRE-pms?
Vad vet jag...?

Vi har sett "Robin Hood" med Russel Crowe, och jag är som vanligt svårflirtad.
KASSASUCCÉ i Hollywood, inte så jättesuccé hemma i MIN DEL av soffgruppen.
I den andra soffan var det LITE mer succé, inte helt otippat.
Vi har ju inte samma filmsmak jag och Le gubbe.
Nä, har man sett EN Robin Hood, har man nog sett de flesta, även om denna skulle utspelas FÖRE "den vanliga" Robin Hood brukar utspela sig.
Jag kände bara SAME, same och IVANHOE är ändå bäst.
Inte imponerad, booooring.
Nu ska jag genast hoppa isäng, vill upp i gryningen...
Precis som Robin.
Återkommer imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0