Blivande kaos?

Vaknade tidigt, 06.30.
Har ringt till vårdcentralen och bokat telefontid till vårdcentralen åt sambon.
Han måste gå och kolla sin hand idag, som han har ont i.
Känner mig som vanligt LITE MORSIG som bokar tid ÅT HONOM.
Men att han skulle gå upp klockan 07.00 och boka själv...
Då hade han inte kommit iväg alls idag.
Jag var ju ändå vaken!

Själv är jag VÄRKFRI idag igen.
Jag ska ut om en stund och inta Hällarna, vill bara har lite mera sol först.
Jag rensade ut min sjalkorg, som jag bestämde igår...

Jag kom fram till att jag ska slänga EN sjal!
Dom andra två som också behövdes kastas...
Mjaaaaa, fan jag kunde bara inte
Jag jobbade HÅRT med mig själv och försökte, men jag kom fram till:
Jag kan ha dom HEMMA!
Helt värdelöst.
Jag kommer bli en sån där galen tant som varit städpedant och haft ett ordnat välorganiserat liv...
Sen slår det över och jag skaffar 190 katter, sju hundar, en svan och har hela hemmet belamrat med kartonger och prylar.
Som bara inte kan slänga en endaste liten PRYL.
Inte ens reklambladen.
Ja, det är nog den framtiden som väntar mig.
Det börjar med en noppig tröja, några sjalar och slutar med...

Nu ska jag inta Hällarna, solen skiner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0