Kråkigt...

Hemma igen, mätt och belåten och häcken parkerad i soffan!
Sämre kan man ha det.
Virkningen väntar.

Fast innan jobbet idag , funderade jag...



Hade mina ursygga tofflor på mig, kvack, kvack...



På vägen till jobbet...



På väg från jobbet...









Jag har varit på Rusta idag också, och skulle köpa mer garn till halsduken jag stickar.
Då fanns det bara ETT nystan kvar och dom ska inte sälja garnet mer.
Hon kollade via datorn med fastlandet.
Jahapp...
Då har jag alltså en halsduk som jag stickar på i snigeltakt och så kan jag inte slutföra den!
Då är frågan...
Repa upp och göra något annat eller tänka om på det jag håller på med nu...?
Jag älskar ju nämligen garnet.
Sen hade jag velat gör mer i det det garnet.
Men det blir ju omöjligt nu.
Jag blev SÅ BESVIKEN!
Till och med djävligt besviken.
Men...
Inget att göra åt.

Nu ska jag virka och se på tv, jag ska se Antikdeckarna och Så mycket bättre.
Idag tolkas Di Leva.
Ser jag VERKLIGEN framemot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0