Maximal djäkla otur...

Jag har hittat TYGER!
Madde-tyger.
BILLIGT dessutom!
Billigare än jag hittat på den här "snyggfattiga-tygön".
Och frakten blir inte dyr i dom små mängderna jag ska ha.
Till att börja med iallafall.
Smakprov...



FAVORITEN, 59.90 kr metern, som hittat...





69.95 kr metern...



69.95 kr metern.



69.95 kr m.

 
Det gick inte att få större bilder på dom två sista, sommarbatik tyg 79 kr metern.

Dom första tre tygerna är redan givna.
När jag fått lite extra pengar över så ska jag beställa.
Men...
Så gillar jag ju BLOMMIGT också, det var lite svårare att hitta.
Jag får leta vidare någon annan dag för ikväll orkar jag inte.

Jag tog för övrigt febern iallafall, jag hade 39.4.
NÄ, INTE NU IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såg mig i spegeln förut, innan jag kollade om jag hade feber och såg FEBERÖGON, orkade knappt gå och ONDARE i kroppen än sist jag hade feber.
Det blir inget jobb för mig den här veckan om inte detta försvinner.
Men vad är oddsen ATT det gör det?
Ganska små tyvärr gissar jag.
Jag har legat från och till i soffan, och att jag ligger med en värkande nacke...
Det GÖR jag bara inte i vanliga fall.
Jag har pillat i mig alvedon men känner mig inte ett dugg bättre.
Nu är det verkligen INTE "A hurra moment".
Maximal djäkla otur.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Fy så jobbigt att du fått feber igen. Nu måste du stanna hemma och sköta om dig!



Krya på dig!

Kram Ingrid

2010-10-31 @ 22:15:00
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, jag har ringt vårdcentralen idag, jag tror det är något som ligger kvar i min kropp och inte försvinner.

Mindre feber idag, så jag får väl SE om jag stannar hemma, jobbar bara onsdag och torsdag...?

Jag har ju varit hemma så mycket så det "tar emot" liksom :(

Kram tillbaka!

2010-11-01 @ 10:54:29
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0