Blir söt...

Solen skiner idag igen, som alla andra dagar...
Och det blåser.
Kan man få beställa bara SOL och ingen blåst så vore det bra.

Själv har jag nästan gjort klart morgon-undanplockningen.
Men har sonens rum kvar, tog fyra varv på halsduken och lite extra kaffe och bloggande först.
Jag tog en smygprovande på den runda sjalen...
Och jag blir bara mer och mer positiv.
Jag tycker den till och med blir SÖT.
Skulle vilja ha en i lite mer karamellig färg.
Den blir förmodligen klar idag.
För det kliar lite för mycket i fingrarna för att jag ska kunna låta bli den

Nacken, ja den sticker men jag vet ju varför, så jag står ut.

Så kom jag på...
Vad hände med MIG som SUNNYGIRL???
Jag har ju helt glömt bort, för jag är ju så himla upptagen jämt (yeah right)
Jag var ju helt klart TVUNGEN att gå in och göra en liten "strip" om hur min morgon ser ut!



Det känns som om morgonrocken kommer sitta på tills Malou är slut.
Sen blir det P-möte.
Nu, dags att ta tag i det som är kvar.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0