Se på detta oskyldiga fejs...

Ingen har ringt under dagen och gett mig sparken från mitt jobb.
Piju!!!
Fast å andra sidan så var det väl MEST tidningen jag citerade.
Jag har INTE så mycket ÅSIKTER SJÄLV egentligen
Alls.



Se på detta oskyldiga fejs.
Skulle jag någonsin...
Bitas?
Nej, aldrig.
Jag kan slicka baken, OM det behövs.
(förlåt, jag var tvungen ;)

Så, då går jag vidare MED TREVLIGARE saker.
Lilla Solstrålen kom hit och idag var vi lekt MASSOR.
Lekt tittut, läst, dansat till Nicke & Mojje, kastat boll och så kom sonen hem...
Och då blev det TJOFRÄS!
Sunshine blev helt till sig i trasorna och visste inte HUR hon skulle tackla att hänga med sonen i hans fart.
På hans rum, och när han spelade boll inne, och försökte SNO allt han höll på med.
Sonen, med en ängels tålamod, busade med och stod ut.
När mamma kom fikade vi och åt lite mellis.
Idag var Sunshine här i 4 timmar.
Jag fick värk sista timmen innan hon gick.
Men efter EN HALVTIMME med lite vila efter att hon gått, var värken BORTA!
Halleluja!!!
Ja, jag säger det igen, nacken har ett stabilt läge nu.
Förutom mot FEL STOLAR då, men det kan jag ju undvika.
BRA, bra, bra, det känns bara bättre och bättre!

Ikväll blir det Idol och sedan NÅGOT jag sett fram emot sedan den kom ut:
"Till vildingarnas land!"
Den boken var en av mina favoritböcker som liten, jag ÄLSKADE DEN och läste även sönder den, och NU har den kommit som film.
Hur man nu kan göra en film av typ 30 sidor bok, men SKITSAMMA!
Och alla vuxna kritiker som jag har sett recenserat filmen har hyllat den som fan.
Alltså är mina förväntningar är SKYHÖGA.
Ja, det ÄR en barnfilm och boken var sorglig.
Jag garderar mig med snytpapper.

Nu blir det som vanligt nyhetstimmen och jag börjar bli SVINSUR!
Jag vet att jag skrivit detta bara för några dagar sedan, men nu är jag ÄNNU surare.
Det är en djävla mobbing av Mona Sahlin och det rackas ner på sossarna HELA TIDEN.
Jag blir faktiskt förbannad.
Konstant i tidningar och media tjatas det om RAS, dag ut och dag in.
Kan det där djävla valet BLI KLART någon gång så man slipper se detta.
Nä, jag blir så djävla arg.

Och när man DESSUTOM ser att SD förväntas få SEX PROCENT i valet...
Då blir man ännu mer förbannad!
Amen snälla rara, vad är det för djävla IDIOTER som ens tänker tanken att rösta på ett sådant parti?
Alltså jag bara undrar???
När man dessutom läste GT imorse att SD kom på TREDJE PLATS i "skolvalet" på Christopher Polhemsgymnasiet!
Eh, WTF?
Halvvuxna barn som är så ofattbart KORKADE som gör ett sådant val.
Jag hoppas dom hörde Maria Wetterstrand på i tv imorse när hon pratade om scenariot som kan uppstå om SD kommer in i riksdagen och får VÅGMÄSTARROLL.
RYS, en mardröm för en demokrati säger jag.
Och skäms ännu mera att sverige ens HAR ett sånt här parti.
Måtte ungdomarna som röstat i skolan inte ha blivit myndiga ännu, så att dom får rösta i det riktiga valet.

Jag är personen, som en gång vid ett "torgmöte" på Öster där Sverigedemokraterna stod och talade...
Lyssnade med min son, då 4 månader gammal i vagnen...
Och blev så förbannad på deras BUDSKAP så jag gick in på Ali´s kiosk, ville ha en KETCHUPFLASKA som jag skulle SPRUTA NER TALAREN med.
OCH dom som stod med svenska flaggan på varje sida om talaren.
Tyvärr (tack och lov i efterhand) så hade Ali´s då bara ketchupflaskor "i taket" och det fick jag inte ta med mig.
Ja, SÅ FÖRBANNAD blev jag och sket fullständigt i att jag hade med mig mitt spädbarn i vagn, jag ville spruta ner IDIOTEN med ketchup.
Sonens pappa vart ju inte så imponerad, och sa att jag hade kunnat bli åtalad om jag genomfört något sådant...
OCH?????, sa jag.
Det hade det VERKLIGEN varit värt!
"Och VÅR SON då, att du hade kunnat utsatt han för fara???"
Ja, ja, va fan, inte vågar dom göra något mot en nästan nyförslöst!!!
Nä, han var inte imponerad.
Ja, så kan det gå när jag blir riktigt arg på IMBECILLA Sverigedemokrater...

Men det kommer säkert FLER TILLFÄLLEN, då lämnar jag min numera halvstore son hemma och sprutar ner Jimmie Åkesson och...
Tar mitt straff.
Har jag suttit INNE i min röda soffa i ett helt år, kan jag nog sitta INNE några månader "för att ha sprutat en RÖD, god sak också"
Man skulle kunna se året hemma som en övning inför kommande FOTBOJA eller vad det nu blir.
Och så kan jag ju virka massor under tiden.


Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0