Lyd din mor!

Sitter och ser debatten mellan Mona och Fredrik, jag tycker den är RYSLIGT jämn.
Båda sköter sig väldigt bra.
Imorgon ska jag jobba tidigt faktiskt, jag ska gå in på morgonen istället för eftermiddagen.
SEN...
Ska jag gå och rösta, så har jag DET GJORT.
Och min röst går naturligtvis till dom rödgröna.

Jag har fått soleld i fejset av utevistelsen idag.
SJUKT!
Jag fattar inte att solen kan ta så himla mycket fortfarande och sambon sa förut:
"Fan, du är fortfarande svart..."
Ja...
Det är SVÅRT att bli av med färgen när vädret är så FINT!
Och bor man på SOLSIDAN så gör man

Sonen kom hem SENT här, och börjar visa KRÅNGEL-TENDENSER.
Han skulle vara hemma klockan 17.30 prick kom vi överrens om.
Klockan 17.30 ringer han och vill vara ute till klockan 19.00.
Nej, sa jag, det är försent, för där du är så tar det TID innan du tar dig hem, då är det mörkt.
"Denny kan väl hämta?"
Nej, du ska hinna duscha, äta och varva ner innan läggdags och DET...
Hinner du inte om du kommer hem 19.15, PLUS att det blir för mörkt.
"Men, men, men... osv...
Jag vägrar komma hem!"
MORR...
Då var jag SJYSST och utökade till klockan 18.00, END OF diskussion liksom!

Men sonen gav sig inte, han skulle komma hem 19.00/19.15.
Jag argumenterade vidare och sonen fortsatte vägra.
Jag lämnade då över telefonen till sambon.
Och sonen la ner vägrandet direkt.
????
Var är respekten för mig, sambon sa ju det som JAG SA.
LYD DIN MOR!
Bra att sonen lyder tillslut, men varför vänta tills jag lämnar över till sambon.
Jesus.
IBLAND...
Önskar jag att jag var född med snopp!

NU ska jag gå in och pussa tidsvägraren GOD NATT, och jag fattar inte att en vecka REDAN har gått.
Jag har ju knappt SETT ungen.
Och nu ska han redan hem till pappa, snyft.
Jag ska ringa honom varenda dag och vara en jobbig morsa och säga att jag älskar honom.



Sticka lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0