NEJ!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, HÄR radar "sjukdomarna" upp sig...

Av Cornelis synes inte ett spår på hela dagen idag och inte på halva dagen igår, det har varit stenlugnt, HURRA.
Men för en två veckor sedan smällde jag i pekfinger och långfinger på vänster hand.
Böjde naglarna bakåt på ett sjuhelsikes konstigt sätt och nu...
Har det bildats luftfickor under naglarna och pekfingernageln har lossnat till hälften!
Men VA FAN!!!
Och ont gör det också.
Pekfingret är ju ett finger man STÄNDIGT använder dessutom.
Jag känner mig ju mer än handikappad tex nu när jag ska skriva, jag måste liksom skriva med långfingret mest...
Och där börjar ju nageln också lossna!
Det är tamejfan JÄMMER & ELÄNDE KONSTANT



Och inte nog med det, håll i er, sjukdomsbloggaren kommer med mer...
Magen är fortfarande KASS, riktigt kass.
Jag har levt på Imodium i två dagar, haft ont i två och ett halvt dygn.
Äter jag och dricker ingenting går det FINFINT, äter jag och dricker så dansar tarmarna tango o det grövsta.
Och åker rakt igenom.
Känns inge vidare och jag börjar misstänka, eftersom jag har haft ont sen kvällen på vår 6-årsdag...
Att det är buffén från Leva.
Att jag åkt på något som tjirrar runt där inne, som inte var så lämpligt från buffén.
Jag har satt en deadline till imorgon sen får jag nog ringa VC, jag ska ändå till Dr Martin med nacken och sjukskrivningen.
ALDRIG för man vara ifred från nå´t.


Har jag något annat att skriva om?
Jo, jag sitter JUST PRECIS nu och väntar på att SVT ska släppa första bomben om VEM som leder för tillfället i valet.
6 minuter kvar.
Jag håller verkligen tummarna.
Jag kan inte NOG hoppas att det blir dom rödgröna.
Själv har jag fått oönskad mail från en person som jag tog bort från min vänlista på Facebook häromdagen.
Jag hade blivit fullständigt BOMBARDERAD med politiska mail.
Jag läste första och raderade resten.
Det känns...
Olustigt, minst sagt.
2 minuter kvar.
Jag behöver blocka personen ifråga, men HITTAR inte hur man gör.
Jag vill inte ha mer mail från den personen, känns nästan hotfullt.
Hu...
40 sekunder kvar.

NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu tror jag att jag smäller av!
Valundersökningen visar att:
Borgarna leder och SVERIGEDEMOKRATERNA ligger för närvarande på 4.6%
Vad är det för djävla PUCKOSVENNAR som röstar på det där nazistpacket?
Jag måste sluta, jag har tappat hakan fullständigt.
Visserligen kan det svänga och det hoppas jag sannerligen att det gör.
Men SD...
Nä, nu flyttar jag till NORGE, där finns det väl inga nassepartier i riksdagen iallafall.
Dra åt...
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0