PIP!

Sitter just nu och ser filmen "Flickan", den går på vår filmkanal.
Mörk film, fast BRA, tycker jag.
Får se hur länge jag orkar dock, jag är i det närmaste död.
INATT måste jag få sova, annars blir jag galen.

Och värken har väl lagt sig någelunda.
Fast när jag tänker på den, kommer den.
VIK HÄDAN, försöker jag med då.
Det funkar inge vidare.
Jag skulle vilja koppla ur hjärnan ibland.
Så att inte nerverna spökade så förgjordat.

Imorgon är planen att bara ta det lugnt på förmiddagen.
Ett måste, med tanke på nacken.
Och sen kommer sonen och då blir det shopping!
Det måste ju, som jag skrev för EX antal inlägg sedan, inhandlas kläder.
Inga tröjor passar längre och två par jeans är väck.
Bara ETT PAR byxor återstår.
Inte mycket att kunna klä sig i för sonen under en vecka alltså.
Min mor, den snälla, leverar 500 i klädinköp och jag 500, så NÅGOT borde vi väl kunna hitta då.
Om inte sonen protesterar och vill åka till STUREGALLERIAN då förstås, han som är lite SNOBBIG och kräsen i sin klädsmak
Jag LÄR väl återkomma imorgon med ett "repotage" om hur shoppngen gick och förmodligen, har vi väl som vanligt haft KRIG.



Det brukar ju ligga lite olika åsikter i luften om vilka kläder som ska köpas och inte.
Jag rustar för shoppingkriget med sömn.
Så jag orkar argumentera.
PIP!
Sticka lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0