Årets första, RIKTIGA, svidiga soleld!

Jag har fått soleld...
Årets första, RIKTIGA, svidiga soleld.
Tack och lov inga utslag, men jag har nog varit ute lite FÖR mycket i den starka solen idag.
Jag satt ju och njöt i ca 2 timmar på balkongen här på eftermiddagen/kvällen också.
Röd.
Men skitsamma, jag kände verkligen inte för att sitta inne.

Och nu är handpenningen inbetald för Sally.
Bara en månad kvar...
Tick......Tack.........Tick...........Tack.......Tick........Tack...
Nu kommer tiden gå så där sakta igen, suck.

MEN har jag tur så kanske mitt tygpaket kommer imorgon?
Då undrar jag bara VAD jag ska börja med först isåfall...?
Och redan ikväll är det ju julafton, det är ju Project Runway.
Jag ska virka och dräggla i vanlig ordning.
Jag får lov att återkomma, nu börjar det!




Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

hejsan Madeleine ! God fortsättning !



Det vet väl alla ljushyade, att det är extra farligt att sitta i stark vårsol.Ett måste är solkräm.Hörde el läste det i någon tidning.Jag är ljushyad,blir röd som en tomat.Glömde köpa solsalva, hade ett litet stift för nästipp+läppar, det fick duga, sen smorde jag in mig med bodylotin med lätt bronzing.



Satt och stickade på balkongen, inte så varmt, det fläktade lite.Skönt.

Vilken härlig Påskhelg.Den glömmer vi nog inte i brådrasket.Har Du haft fint väder också.

Tror mig veta det från Ingrids blogg.



Kram Mi

2011-04-25 @ 20:40:40
URL: http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Madde Herself

Hej Mi och god fortsättning till dig med!

Jo, vädret har varit TOPPEN och jag håller med dig, den här påsken glömmer man nog inte i brådrasket.

Jag borde ha vetat bättre ja, stark vårsol och allt, men jag har varit ute nästan hela dagen och tänkte inte på att skydda mig.

Nu vet jag bätter ;D

Kramkram

2011-04-25 @ 23:06:25
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0