Götgatan-Linn har fått förklara symaskins-skillnader...

Nu har jag suttit i telefonen med den trevliga försäljerskan LINN från "Götgatan-alternativet" igen!

Jag har fått myror i huvudet av allt symaskins-funderande och behövde bena ut YTTERLIGARE!
Ja, har man inte en återförsäljare här, så får man ringa.
Hon har nu tålmodigt förklarat skillnader, benat ut i massor, och jag bad om egna åsikter...
Det fick jag.
Hjälp.
Nu har jag sagt att jag ska fundera över helgen, för jag måste VERKLIGEN fundera på VAD jag har tänkt mig, och för VILKA BEHOV!
Så för ikväll lägger jag ner, och plockar upp tråden på söndag igen.
Iallafall symaskinstråden...
Herregud, HELA DAGEN har ju gått till det här!
Men jag har ju NÄSTAN kommit fram till ett resultat iallafall, det är inte så mycket kvar nu.

Jag har hunnit två varv på den vita sjalen idag...
Nu skall jag plocka upp virktråden och vrålvirka, se på tv tills jag går och lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0