Hjälp för män med hängpung...

Mamma och jag har iallafall skrattat så vi blev tårögda här...

Jag blev kvar i soffan efter duschen och gjorde några varv på den lejongula sjalen.
"Efter tio" med Malou gick på tv´n.
Och så visar hon några videoklipp från Youtube.
Varav DETTA här nedanför var ett av dom.
Vilken skrattfest det blev här i soffan, så letade jag upp det på "Tuben", och sprang ner till mamma och visade.
Jag kände min tvungen att dela med mig till er som inte sett det på tv.
Se klippet och LYSSNA verkligen på VAD speakern och skådisarna SÄGER, för det är nästan DET som roligare än bilderna...

http://youtu.be/cALMqlFUebI

Ja, alla ska vi bli gamla, men jag undrar om inte MÄN har det värre än oss kvinnor...
Min gud.

Och tilläggas skall att detta klipp visades under en sk "champangelunch" hos Malou.
Malou och den andra tjejen som var med i rutan skrattade, DET gjorde INTE Tommy Körberg och Martin Timell.
Jag säger bara en sak:
MÄN OCH DERAS JUVELER!
Dom är djävla så känsliga och tål inte det minsta skämt utan att få kastrationsångest.

Jag vet bara hur det var när jag jobbade på Vikingabyn...
Och jag i rollen som "Hövdingens hustru" bjöd på LAMMBALLAR och inte sa VAD dom manliga gästerna åt, förrens EFTER...
(inget JAG hittat på själv alltså, utan det var bara så vi gjorde... )
Jisses, vet ni hur många som mådde illa, spottade och NÄSTAN KRÄKTES varenda gång man sa att det var lammballe dom precis satt i sig?
Det var typ 99.9 % av dom manliga deltagarna.
Dom gotländska männen var något mindre känsliga än dom fastländska, men inte många av dom heller pallade att ha ätit lamballe, skrattade inte, eller sa:
MUMS!
Kvinnorna...
Ja, dom ÅT och TJÖT av skratt!
Så på temat från igår, om ni nu såg den där härliga damen från "Debatt"...
MER om GAMLA MÄN här, idag, från Youtube
Ping pung!
( Ping pung = tjing tjong på kinesiska ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0