Inbillade löss.

Sambon ser på film...
FANTOMEN!
Det gör inte jag, jag ser på 40+ -opererade puddingar i Desperate Housewives istället.
Fantomen, herregud!

Och så kliar jag ihjäl mig i skallen.
Jag har fått åkomman "Inbillade löss"!

Jag skojade med min bästis idag om lilla Sunshine, och sa lite taskigt:
"Tänk den da´n hon kommer hem från dagis med löss."
Ja, och sen jag uttalade dom orden...
Har jag inte kunnat slutat klia mig i skallen!
Se där...
Somliga straffar gud med detsamma.
Inte att jag har fått löss på en kvart, men KÄNSLAN av att ha fått löss fick jag iallafall.
Och det är ju inte första gången.
Den där "Inbillade löss"-sjukan har jag fått varenda gång jag tänkt eller sagt ordet LÖSS.
Nåväl, för säkerhetsskull kollade jag hårbotten...
Inte en LUS eller gnet så långt ögat kunde nå.
Bara en massa MJÄLL som jag rivit upp efter hysteriskt kliande sen klockan 19!
Nu ska jag hoppa isäng, vi ses imorgon innan jag ska jobba.
Adios amigos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0