Jag lär svika en person...

Hemma, mätt och jag har ett brännande HÅL i min mage.
När jag vaknade igår, vaknade ju med en insikt!
En insikt som gör så djäkla ont just idag, att jag nästan smäller av.
Jag vet helt plötsligt inte om jag klarar av...
En "viss sak".
Jag vill inte skriva om det ännu förrens jag pratat med en "viss person".
Jag vaknade upp igår med insikten:
Javisst ja, jag är ju lite handikappad ibland.

Just det ja...
Sån´t kan man lätt glömma när man går värkfri mestadels av tiden, och om man tar det lugnt och inte gör allt man VILL göra.
Man lär sig leva på ett visst sätt liksom, för att undvika smärtan i nacken.
Ja...
Så glömmer man bort verkligheten ibland.
DET...
Har jag gjort nu.
Bara tänkt på mina KVALIFIKATIONER och inte snäppet längre.
Vet vad jag vill, vad jag kan...
Men inte vad något nytt kan leda till.
Igår var ingen rolig dag, jag hade på mig "Madde-masken" och spelade mig själv på jobbet en hel dag.
Men i huvudet snurrade tankarna, magen brann konstant.
Idag...
Magen brinner fortfarande, nacken pga av tankarna, och detta kommer nog INTE bli en rolig dag.
Men det är bara att ta sig igenom den och sen se vad som händer.
Jag lär svika en person å det grövsta, jag kommer själv tycka att detta är FÖR DJÄVLIGT för det här är inget jag själv vill...
Men jag kommer förmodligen inte ha något val!
Jag lär återkomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0