Lejongula sjalen klar...

Hemma!
Jag hämtade upp sonen på vägen från jobbet.
Jag undrade om han VUXIT sen jag såg honom för en vecka sedan...?
Han såg så mycket längre ut faktiskt.
Han svarade:
"Nä, jag har för små kläder, det är därför jag ser så lång ut!"
Jag tittade, ja, kläderna var typ en eller två storlekar för korta och för små.
Fan vad smart han är min lille prins.
Har han inte ärvt av mig iallafall
Ja, så fömodligen har han inte dragit iväg 10 cm på en vecka, men det såg så ut.

Solen skiner, vädret går verkligen inte att klaga på.
Vi njöt båda två av promenaden hem.
Lejongula mohairsjalen är klar...



Ska ta lite fler bilder sen och visa här och sen lägga upp den i Stickqvick-butiken.
Detta blev en snabbbild.
Den blev faktiskt jättefin, älskar färgen själv.
Hoppas den säljer, för jag vill beställa nytt garn och göra en till mig själv

Nu ska jag duscha för sonen ska till läkaren och hans pappa kommer och hämtar oss sen.
Sen ska jag fixa en present!
Återkommer i eftermiddag.
NJUT alla sollovers idag, DET ska jag.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja men.... om kläderna var två storlekar för små helt plötsligt måste han väl ha växt.... eller???

2011-04-18 @ 21:09:23
URL: http://jultorpet.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Madde Herself

Ha, ha, ha, JO visst har han växt, men inte så mycket på en vecka kanske sen jag såg honom sist ;D

(Han bor varannan vecka här och varannan vecka hos sin pappa)

Hans pappa hade inte tvättat kläder hemma hos dom förmodligen, så sonen fick rota fram några gamla paltor som var för små.

2011-04-19 @ 11:18:49
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0