Män och sex efter 60!

God morgon kära läsare!

Startade dagen med ett gott skratt här.
Var inne en sväng på Fejan och en av mina kompisar hade lagt upp en liten videosnutt på sin sida.
En härlig "göteborgstant" som uttalar sig i Debatt om "män och sex efter 60", check it out...

http://youtu.be/Vg_3xtjLTaQ

Höjer garanterat humöret för er kvinnliga läsare så här på morgonkvisten.
Jag fnissar faktiskt fortfarande.

Jag har sovit som en liten prinsessa, värken har gått ner men är inte helt borta.
Okej...
Då ska den vara HELT borta imorgon då!
Har jag bestämt

Så till "Tre-i-topp" av dom små hundvalparna...

På första plats...
(hona)



Andra plats...
(hane)



Och på tredje plats...
(hona)



Bäst personlighet vinner!
Och vi måste alla vara med på hundtåget såklart.
Nu ska jag snart iväg ut och motionera, se om nacken blir gladare av det.
Återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ja, vilken härlig tant hörru! Var tvungen att dela den också. :-))

2011-04-13 @ 22:50:20
URL: http://jultorpet.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Jamen VISST var hon SKÖN!

Att jämnföra gamla gubbar med begagnade bilar och att "lacken kan vara jättefin, men sen när man kommer till MOTORN på en begagnad bil... Ja, det vet ju alla hur det är med en gammal motor typ.." Och att hon nu ska ha män som en hobby, jag skrattade så gott! KRAM :D

2011-04-13 @ 23:05:56
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0