Påskliljor från Ica...

Igår köpte jag en pytteliten kvast påskliljor på Ica för 12.90...



Vi har ju påsklijor i rabatten, men jag vill inte rippa morsan på dom.
Hon blir så ARG då

Idag sov jag länge, solen strålar, jag vill vara med sonen...
Tycker att veckan gått alldeles för fort.
Vi får väl se vad vi hittar på, solen skiner ju och det verkar ju varmt ute.
Något MYS måste vi få till.

Sambon är på sin golfkurs.
Igår var han rätt lyrisk över det mesta, fast att han trodde nog att det skulle gå snabbare att FÅ ett golf-körkort.
Han lät lite besviken över att det kanske skulle ta en "hel månad" innan han kunde bli godkänd.
Tålamodet hos honom att få golfkort, kändes lika främmande som hos mig med den där symaskinen.
Jag försökte peppa och sa att "Du har ju hela sommaren på dig sen, en månad är ju ingenting..."
Men det var som att hälla vatten på en gås, och den som väntar på något GOTT...
Väntar ALLTID för länge!
Det vet jag mer än väl.
Man vill ju "NU, nu, nu, nu, nu!!!"
Nåväl, jag hoppas han har kul idag.

Nu ska jag ägna mig åt sonen en stund, se vad vi ska göra.
Men UT måste jag iallafall också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0