Rena rama rånet att gå över till Statoil...

Sambon har åkt på sin KÄRA golfkurs.
Jag sitter i soffan igen och tycker att kvällen kommer att kännas lååååång.
Läget är detsamma i nacken.
Suck, suck, dubbelsuck!

Vi var och handlade en snabbis förut, dom hade PÅSKGODIS-REA.
39.90 kg tror jag bestämt att det kostade.
Jag...
Köpte inget.
För sambon SPRANG och ställde sig i kassan snabbt som tusan.
Då hade jag med andra ord inte hunnit välja godis i lugn och ro, för kön var superkort!
Och just då, där i affären tyckte jag det kändes bra att jag inte köpte något godis.

Nu är jag då såklart godissugen...
Och tycker det känns som rena rama RÅNET att gå över till Statoil och köpa godis för 99.90.
Djäkla sambon, det är hans fel att jag blit utfattig nu.
Jag skulle ju kanske kunna låta bli att springa över och bli utfattig...
Men jag tycker så djävla synd om mig själv för att jag har ont i nacken, så jag vill gärna TRÖSTÄTA!
Jag får fundera en stund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0