Så var det pressarfötterna... CHECK!

Byte av pressarfötter...
CHECK!
Inga konstigheter än så länge för den ovana.
När jag kommer hem på måndagmorgon ska jag sätta mig och göra allt jag gjort idag, utan instruktionsbok.
Så jag vet att det sitter liksom.
Sen ska jag ta och sy en väska av toppen i 70-tals tyget som jag gjorde i höstas, som blev för liten.
Ett snabbt och enkelt projekt att starta med, och misslyckas "stygnmässigt" om det skulle vara så.
Men i stort sett...
Jag är på SY-G!

Sy-G´s bruttan om en vecka:




Nu ska jag hoppa isäng jag är helt slut, men det har verkligen varit en toppendag.
(tjat, tjat... ;)
Jag dyker upp imorgon en sväng, innan jag sticker till jobbet.
Och imorgon blir det gympaskor och kjol, det ska ju bli TOPPENVÄDER och varmt!
Vill inte flyta bort i svettångor som igår.
Vi ses my darling readers!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan, tittar bara in för att säga att ni nu även kan följa mig på Twitter:



http://twitter.com/tiohundraarton



Vänliga hälsn.



Jessica

2011-04-17 @ 00:51:54
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0