Som om jag nu skulle ha ett klädproblem någonsin...

Sonens fick ta bort gipset idag...





Men handen hade inte läkt!
Mjukdelsskadan var visst värre/segare än väntat, det blir vila för handen i ytterligare några veckor.
Han fick en avbruten tungsplatel som stöd för tummen och handen lindad istället.
Sonen grät väl inte blod, men han suckade tungt typ.
Vila från aktiviteter i några veckor är väl inte en 11-årings grej direkt...
Men han är ju härdad sen förut min lille son.

Sen tog vi en vända på stan!
Vi behövde lunch för det hann vi inte med innan vi stack till farbror doktorn, så det blev en baguette "to go", vi handlade lite till den skadade handen och...
Jag skulle reka en vända på stan för present, för vi var väl inte riktigt överrens allihopen.
DET/presenten blev sen spikad för endast en halvtimme sedan VAD det nu slutligen blir form-mässigt, men jag står väl för det slutgiltliga valet SJÄLV imorgon.
Skönt när det iallafall äntligen faller på plats.
Dumpade sonen hos en kompis som sista anhalt.
Eller nä...
Nu ljög jag.
Jag hann med en sväng in på Indiska också...

Och kom ut med denna!
Påskens KLÄNNING, det ska ju firas en 40-åring och påskafton, och i denna klänning kommer jag känna mig som en afrikan, städtant och SNYGGING!
Allt i ett liksom.
Kanske lite blek i färgerna för att vara jag kanske, men ändå tycker jag att mönstret övervägde det.
Afrikanskt mönster, lite städtants varning, men SKITSNYGG silouette.
Den satt som en smäck faktiskt.
Så då var klädproblemet för påsken LÖST.

Som OM jag hade någonsin haft klädproblem, nä, det har jag knappast.
Jag menar med tanke på mängden kläder jag har i min garderob.
FÖRMODLIGEN kommer jag ÄNDÅ stå som vanligt och slita mitt hår innan 40-årsfesten och påskfesten och...
INTE HA ETT SKIT i garderoben som jag tycker passar.
Jag känner mig själv
Men just idag inbillar jag mig att jag är NÖJD iallafall.

Sen kom jag hem här och kvällen har gått till en massa telefonsnack.
Jag är helt slut, så jag kryper till kojs nu.
Imorgon blir det mingelmys med kussen som kommit ner från stockholm med hela familjen.
Återkommer imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0