Mallar mig för något som är snyggt på mig....

Hejsvejs!
Om gårdagskvällen kan jag inte säga någonting...
Men det var MYCKET BRA.
Jag går och mallar mig för något som ÄR snyggt på mig, och för något som SKA bli snyggt på mig!
Fick en FIN komplimang igår som jag kan leva lääääääääänge på.
"40, fi fan, det är inte klokt, Visbys snyggaste tjej blir 40, det kan man inte tro!"
Nä, TUR ATT LJUSET var MILT, om ni förstår vad jag menar.
Jag fortsatte tjata om den där komplimangen resten av kvällen...
Tillslut sa sambon:
Det där säger jag ju JÄMT till dig, men då vill du ju aldrig lyssna!
Hm...
Nä, man kanske skulle uppskatta det också lite BÄTTRE.
Jag ska öva mig på det, och leva gott i något år på gårdagens smicker!

Ja, så upp här på morgonen och agerat lite stöd, köpt en NY BOK...
En som jag ser jättemycket fram emot "Min kamp" av Knausgård eller nåt åt det hållet.
Fast först måste jag ju läsa klart skilsmässoboken.
Den är inte särskilt bra skriven, fast ÄNDÅ är den det, jag slukläser faktiskt.
Men ändå som sagt är det inte så bra skriven textmässigt.
Ja, vi står i startgroparna att dra ut till ToftaTarmen, Nybyggarna är där och Klokboken ska med.
Piff & Puff också så klart.
Sol och bad frö BRUNREXI familjen.

Och idag läste jag Alex Schulmans krönika om höstångest och hemreseångest, det var fint.
Det var ju det jag kände häromgdagen också, fast sen Fårötrippen är DET SOMMAR i hjärtat igen.
Och jag får vara kvar här på öin...
Det får inte Alex.

Åh, jag känner mig så glad idag så ni anar inte.
Hjärtevarm och hjärteglad.
Ända in i märgen typ.
Återkommer senare med en STRANDRAPPORT förmodligen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0