Seg-Träsk...

Det blev inget mer bloggande igår, sambon försökte speeda upp min dator.
Den har gått ner sig i SEG-TRÄSKET nämligen...
Bara efter 8 månader.
Ja, vad jag gjort vet inte jag, men seg är den.
Alltså satt han och försökte få lite fart på den, utan resultat.
När han sen var färdig, då var jag för trött för att blogga.
Sambon Rob säger att jag köpt en "För dålig dator"...
Jag säger:
Nä.
Den är jättebra!
Den behöver bara rensas, JUST FIX IT!
Ja, han försökte, men den är lika seg ändå.
Hjälp sökes.

Jag fick världens sämsta start på morgonkvisten här.
Inget jag hinner gå in på nu, för morgonen blev duktigt försenad.
Jag ska hoppa i duschen och sen iväg till jobbet.
Hoppas att inte dagen blir allt för blåsig och regnig.
Vi ses imorgon.




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Seg dator är pest!!



Kram och ha en fin helg i regnet och blåsten!

2011-08-20 @ 09:44:28
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Anonym

Ja, seg dator är inte kul!

Ha en bra helg du också :D

2011-08-20 @ 16:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0