Rymma med en cirkus...

Filmen igår var som en gammal fin söndagsmatiné.
Inte det bästa jag sett, men vackert bildspråk och själv satt man och längtade efter att få rymma hemmifrån med en cirkus och träffa....
Robert Pattinson!



Fast det är klart...
Då hade inte Rob Love här hemma kanske blivit så glad.
Om jag varit ung då´ra och levt på 1930-talet.



(Rob på jobb...)



(Rob hemma...)

(Fast Rob har förresten fått nytt namn igen, "Mr Snus", dock inte av MIG vill jag poängtera, utan av en "hemlig" person ;)
Nåväl, filmen VAR bra, gammeldags och mysfaktor, en tjej/tantfilm tror jag.

Klockan visar 09.10, jag och Milousan ska ut och rörar på våra kroppar.
Idag blir det faktiskt träningskläder och träningsskor.
Igår hade jag mina kära, INGÅNGA eccogympaskor, trodde det skulle vara bra för ben och fötter att gå i.
Det...
Var det inte!
Jag har fått blåsor på lilltårna, fötterna kräver fortfarande flipflops och sandaler.
Det blir för varmt och trångt med skor, trots att det nog är bättre för rygg och nacke.
Men idag plåstrar jag om tårna, tar dom 2-nummer förstora joggingskorna.
Ja, solen tittar fram, vi måste dra.
Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0