Ont i halsen...

Jag har fått ont i halsen.
Inte hesheten, utan ont i halsen och börjar känna mig ganska saggig.
Jag måste nog ta det lugnt imorgon och framförallt sova ut, jag är trött som fan.
Idag åkte vi till WindsurfingTofta...











Klarblå himmel, nästan inge folk på denna stranden, kristallklart badvatten och VARMT i vattnet.
Jag som har varit en sån Toftamotståndare, nu har man upptäckt en liten avart av Tofta som är lugn och vacker.
Lustigt.
Och bara några 100 meter därifrån...
Är det världens största KÖTTMARKNAD med minimal plats att ligga på.
Vi hade gott om plats, noll trängsel och vi stod för köttet...
Och varandras kött har vi ju redan sett, så det är helt ointressant



Vi har alltså haft en härlig dag IGEN på stranden, Milou var i och simmade en sväng för att svalka hjärnan lite.
Hon blev helvild av badet, och jag låg på sandstranden.
Mamma ville ligga på gräset, och eftersom mamma har brassestol med tillhörande skugga till hunden...
Så fick hon ta hand om den helvilda vovven.
Vi låg och småfnissade åt morsans utbrott på en FÖRMODLIGEN grävande, skuttig, helvild och spattig badhund.
Ja, det var som vanligt en hel eftermiddag, och vi kom hem sent.
Jag är som sagt astrött, halvsaggig, jag får lov att återkomma imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0