Dagar som denna man bara älskar...

Det är ju dagar som denna som man BARA ÄLSKAR att vara hundägare...



Dagar med ösregn och vovven måste ha sin dagliga motion.
Och man måste putsa brillorna var 20:e meter...



Annars ser man inte så mycket "ut" typ.
Ja, nu är ni väl alla väldigt avundsjuka på mig, eller hur?
Promenaden blev den långa, vi var iofs ordentligt klädda, men det var knappt styrfart framåt.
Jag och en tjej med en storpudel var dom enda som vågade oss ut i hundvädret
Väl hemma var det helrenovering av hunden, och jag förbannade den dagen jag började tona håret inför sambon.
Fy fan vilket bassel!!!!!
Ja, men jag ville vara fin i hårt till imorgon så, det var bara att piffa på.
Jag ÄR ingen hårpiffare, så är det bara.
Men nu har hela håret fått samma färg igen, och den mörka mittbenan är puts väck.
Jag ser ut som Systrarna Graafs okända syster igen!
Lite senare dök bästisen Klokboken upp, och vi satt här och pratade om både det ena och andra och mer därtill.
Nu måste jag se säsongsavslutningen Downtown Abbey, det är SÅ spännande.
Vi ses imorgonbitti, sov gott alla JULDIGGARE out there!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0