En blick säger mer än tusen voff...

Det blev en tur till Granngården och jag och Milou var inne och shoppade.
Husse betalar.
Det blev en "vinterrock", men poppis blev den ju inte.
Detta TROTS att jag valde en neutral färg
En blick säger nog mer än tusen voff...



VAD är det här...?
HJÄLP!



Hjälp, någon...?



Nä, och det behövdes ju inte heller.
Men vill man hålla sig varm så får man stå ut tills man vant sig, det går nog fort ändå.
Fast "under övning" här hemma gick hon som om hon skitit på sig, bredbent som om hon hade en jätteblöja.
Kanske det var så det kändes också...?

Efter Granngården gick vi en promenad, mot stan, på stan, och gick en glutta-i-skyltfönster-runda och övade oss i att "gå-på-stan".
Milou är inte så jättevan, även om jag FÖRSÖKER gå lite i stan då och då men...
Vi går ju mest i skogen och det är väl DET JAG (ego-matte), gillar bäst!
Och ju folktommare det är, desto bättre tycker jag att det är.
Men Milou måste ju få öva sig på att vara "Stadshund" också, så idag övade vi oss på att vara "Stadshund".
Det gick jättebra, Milou ville inte hälsa på nån.
Vääääldigt ovanligt

Nu har vi badat ( Milou ), tänt ljus,  fikat, satt på värmekläkten och sitter och myser i soffan.
Känns som en väldigt lagom och skön dag.
Ska i detta nu plocka fram virkningen och glömma tiden för några timmar.
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0