Gotlands/Farsta-orginalen...

Julens hetaste JULKLAPP till morsan och moster som inte hann fram i tid...
Har nu anlänt!
Och jag hämtade den nyss på Statoil.
Nu är den ju då framflyttad till PÅSKENS hetaste present istället, och jag räknar dagar, timmar, minuter och sekunder fram tills påskaftonskvällen...
(djäklar vad jag får räkna länge och mycket då )



Taataaaaa, the tröja!!!
Mamma Piff & moster Puff ska änligen få sig själva i present, sina egna "fan t-shirts"!
Så djäkla RÄTT motiv på dom där två också, armkrok och fulla i bus, PRECIS som GOTLANDS/FARSTA-orginalen
Tjofräs.

Och inte nog med det...
Jag fick sms från posten förut idag, tygerna jag beställde från stockholm har REDAN anlänt!
Trots sjukdom fick jag nästan tokspader här (ett segt tokspader iallafall), jag MÅSTE be mamma om skjuts till Coop imorgon och hämta ut mina batiktyger.
Ja, ett snabbt ärende måste jag fixa imorgon, måste, måste.
Är väldigt spänd på kvaliteten på tyget, fan att man ska vara sjuk också, annars hade jag stuckit iväg pronto.
Eller det hade jag ju inte förresten, för min cykel är ju inte lagad ännu.
Måste jag be sambon om att fixa snarast.
Nåväl, jag sjuk-degar väl vidare i soffan, om än lite MER spänd än vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0