I min trista lilla värld...

Idag är jag risigare igen, än igår.
Igår kände jag mig rätt skapligt under dagen, idag...
Ner i träsket igen.
Men okej, det är NOG, förhoppningsvis bra imorgon igen.

Mamma tycker INTE att jag ska åka och köpa strumpbyxor och hämta tygpaket idag när jag blivit sämre.
Men DET tycker JAG!

>Jag får inte en lugn stund här hemma om jag inte får hämta mina tyger, jag kan inte koppla av om jag inte får se dom!
Jag kunde ju knappt somna igår, bara för att jag tänkte på tygerna konstant.<
"Bättre att du är hemma och blir frisk!"
>Jag blir inte sjukare av av att hämta några tyger.<
"Du blir inte friskare heller!"
>Och det ska komma från dig som varit sjuk i två veckor och ÄNDÅ far och flänger som en tossing!
JAG har åtminstone vilat mig.
Jag MÅSTE hämta tygerna, så är det bara.<

Så vi åker vid 11.30.
Kan lika bra ta mig in på apoteket och köpa alvedon och Ipren också.
Ja, så i min trista lilla nuvarande värld, har det inte hänt så djävla mycket mer.
Jag lär återkomma lite senare med tygrapport.

Förresten har jag plockat undan lite grejer i mitt arbetsrum, måste få plats med mitt lilla tyglager nu.
Med betoningen på lilla...
Men det ska ju växa.
Vi ses efter lunch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0