Jag brinner...

Idag vaknade jag klockan 10, helt död.
Hela jag brinner idag, inte ens alvedon hjälper.
Jag började precis undra om jag ens tog alvedon förut, för jag känner ingen skillnad i kroppen.
Ringde till jobbet direkt och sjukade mig, jag kommer inte kunna gå och jobba imorgon.
Finns inte en chans att jag vaknar "pigg & frisk" imorgon, om jag känner mig så här nu.
Sämre än igår.

Har pratat med en av mina bästisar i telefonen i ca 1½ timme nyss.
Vi har liksom inte hunnit prata sen dagarna innan jul och då har man mycket att avhandla.
Jag känner mig helt, helt färdig av att bara ha pratat i telefonen.
Nacken värker pga av febern.
FAN!
Jag som har så mycket ledigt och så missar jag att umgås med folk och jobba ett dygn.
Så ska man ligga här och var sjuk på LEDIG TID.
Det retar mig.
Jag hade väl kunnat vara sjuk efter juledigheten, typ efter nyår hade passat bättre.
Men icke då.
Ja, nu måste jag vila, jag kan knappt tänka eller röra min vänsterarm.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilket elände att bli sjuk så här i juletid!



Krya på dig!

2011-12-28 @ 12:51:19
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, det känns himla surt faktiskt, men, men, man kan ju inte planera sjukdom tyvärr.

Jag önskar dock att man kunde det :(

Till nyår måste jag iallafall var frisk.

Kram

2011-12-28 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0