Min mage är ej gjord av plåt...

Och så åkte sambon till Los Panchos och köpte pizza till honom och kycklingrulle till mig.
Kvällen har nu slutat på dass!
Detta har inte riktigt varit min dag om jag säger så.
Aldrig mer kycklingrulle från "LP", den saken är klar, min mage är inte byggd för sådan mat tydligen.
Men SOCKER...
Ja, DET klarar den av iallafall.
Då får man inte rännskita och får hänga på toan valda delar av kvällen.
Magen är som en ballong, och jag undrar:
Ska det inte ta slut snart?
Men mina tarmar är tydligen oändliga och fyllda till brädden.
FÖRLÅT att jag delar med mig, men jag är ju inte så blygsam som ni vet.

Och appropå socker, så fick jag på eftermiddagen ett mms på min mobil.
Jag öppnar mms:et och ser en bild på JORDNÖTSRUTOR!
Jaha ja, min privata godisleveratör "Mr. F" har numera börjat håller mig UPPDATERAD på vad som finns inne i godisbackarna på Statoil!!!
Vilken service va?
Inte många som har det så lyxigt minsann.
Jag hade nog ilat över som ett skott om det inte varit för den här magen som inte är byggd av plåt då tydligen.
Jordnötsrutorna får vänta tills imorgon.

Hunden kan verkligen inte låta bli min bästis Halmgrisen under granen.
Det låg en höstack från grisen nyss igen, och jag fick dra fram dammsugaren.
Nu blev det REJÄLT FY från matte, inget mesande längre.
Sista chansen, hoppas på en sista bättring, annars måste jag plocka bort Halmgrisen, han tål inte så mycket mer nu.
Förresten, snodde två bilder på Facebook där Milous uppfödare lagt upp bilder på den nya kullen valpar som dom fått...



PAX, för den, säger Österholmskan!
Ursäkta...
Ursäkta, men man kan ju dö av puppylove för mindre.



Och som jag skrev till Elisabeth på "Fejan":
Jag hade kunnat samla på hennes hundar!
Ja, om fyra år ska jag väl "samla på mig" en till.
Fast just nu ska vi reda ut tonårstiden här först, Milou är ju så himla bortskämd 
Tur man inte är rik, för då hade jag väl köpt nya valpar varje vecka blivit en doglady.
Nu...
Ska jag ta min ICKE plåtmage och hoppa isäng med Rockn´roll-Keith IGEN.
Och nej...
Jag har inte läst ut den där boken ännu.
Vi ses imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0