Det brukar lukta värre dagen efter...

Så vart det kväll och vart tog dagen vägen?
Ja, inte vet jag, det sa bara ZIPP så var dagen slut, och en himla massa nyttosaker har gjorts.
Inte min typ av favoritdag, men så känner man sig så himla nöjd ändå när dagen är slut.
Jag till och med duschade Milousan, hon luktade lite VÄL skumt/hund.
Så jag tänkte att ska vi nu alla i familjen ändå duscha och vara fräscha till kvällen, då fräschar jag upp vovven också.
Så nu kan man begrava näsan i vovven och sniffa GODIS.
Men det är som jag alltid sa om min förra hund, Flisegrisen (Flisan):
När hon började lukta hund...
Då var det dags att göra henne till MÄNNISKA igen

Just nu sitter jag och skriver på min dator, den låter som ett jetplan.
Jisses vad den låter, fläkten bara tokrusar.
Jag satt innan jag började blogga, i nästan EN TIMME och försökte komma in på min mail.
Tillslut var jag tvungen att stänga ner datorn och börja om, för den var bara låst.
Sen fick jag försöka andas lugnt och fint, för jag höll på att ta den och slå den sönder och samman.
Jag kommer nämligen inte in på min mail om jag inte går in via min dator, det är HELT HOPPLÖST och jag blir galen.
1 timme och 15 minuter senare kom jag in på mailen, jihaaaaa.
Nu måste jag sitta och blogga i "Svenska Hjältargalan", men lika bra det när den ändå är igång, sen blir jag ändå för trött.

Sambon var inte så farligt sjuk visade det sig, vet inte om han var sjuk alls.
Falskt alarm säkert.

Just nu rapar jag hiskeligt mycket vitlök, så där så det blir otrevligt.
Usch, jag bävar för morgondagen, vi ska bort på uppvaktning.
Borde tänkt på att jag INTE skulle ha vräkt i mig vitlök just ikväll alltså.
Dumt.
För det brukar ju lukta VÄRRE dagen efter, särskilt när man ätit mycket.
Vilket jag gjort.
Så fint.
Nu ska jag se på galan med familjen, vi ses imorgon på EN SNABB dator...
Sambons.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0