Det gör riktigt ont i mig...

Har haft min egen dator och bildfixat lite med här ikväll, herregud så djäkla seg den är jämnfört med sambons.
Bäst att jag använder min egen istället, så jag inte får tuppjuck på att det går i slow motion.
Bara för att jag JÄMNFÖR då liksom.
Ser en film samtidigt som jag bildfixat och nu skriver, "Engelen".
Det värsta jag sett i mänsklig tragik och missbruk på länge, knark, heroin, vilket djävla skitknark.
Hörde någongång att det går att bli fri från heroin, men du har alltid suget livet ut...
Fastän du är ren.
SKITBRA spelat av Maria Bonnevie, man kan tro hon är hög som ett hus på heroin på riktigt.
Sevärd film, men fruktansvärd.
Hon lämnar dessutom bort sitt barn frivilligt i filmen, herregud, det gör riktigt ONT i mig.
Nä, ramlar ni över den här filmen, SE DEN.
Nu ska jag se klart, sen hoppa i säng och läsa min bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0