Sambon odlar Bobby-frilla...

Vi gick ut medans det ännu var LITE sol, nu är klockan 14 och det är kolsvart ute.
Stormen är på väg.
Milou fick inviga sin nya vinterrock i blåsten...



Hon fyller ju inte riktigt ut den...



Och poppis var den ju inte, men...
Efter 150 meters promenad verkade hon han glömt bort den helt.
Då var det bara full fart framåt som gällde, och "rocken"...
Den var ETT med Milou
Jag tror till och med att hon tyckte det var skönt, slippa frysa i vinden.

Förresten...
Måste köra en "Lika som bär" också.
Är inte en nybadad Milou OTROLIGT LIK...







Simon Cowell...?
Spot on, om ni frågar mig...





Samma lite omoderna 80-tals frilla med tillhörnade SPRET och mittbena.
Gud så...
Snyggt
Nä, fy, han ser inte klok ut.
Och Milou blir tvångskammad varje gång den där frillan kommer fram.

Sambon odlar förresten OCKSÅ 80-talsfrilla, fast á la BOBBY EWING .
Tehuva-extraordinär, typ.



Vet inte riktigt vad syftet är och...
Snyggt är det iallafall inte!
Jag må ser ut som en oborstad afganhund ibland, och möjligtvis sett likadan ut i håret NÄSTAN hela mitt liv...
Men skulle NÅGON säja till mig att jag såg omodern ut i mitt hår, då skulle jag nog ta mig en funderare på att FIXA TILL MIG.
Jag har ju dock valmöjligheten att jag kan sätt upp håret i frisyrer eller hästsvans, så jag kan ju variera mig lite.
Sambon kanske...
Bara vill variera sig...? 

Ja, så nu är det TEHUVA som gäller med EXTRA HÖJD på hårsvallet.
Hög höjd.
Höghushöjd.
Jag funderar på att ställa mig med håret upp och ner, tuppera som satan, spraya och få lite volym på höjden jag också...



Så kan vi gå som "Patsy & Bobby" nästa gång vi går på stan och spatserar.
Kunde ju bli ABSOLUTLEY FABULOUS
Nu är det dags för lite kaffe och virkning, vanliga alltså, sen ska jag väl piffa till mig innan julbordet ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0