Blev arg idag...

Oj vad jag inte har hunnit med att virka direkt mycket idag.
Tyvärr.
Men ett varv på den nya sjalen har jag kommit iallafall, nu måste jag dessutom vila nacken en stund.
Jag har varit arg och det...
Har gett mig nackvärk.
Jag har faktiskt inte haft nackvärk ens när jag fick mens den här gången.
Jag har haft EN VÄRKFRI MÅNAD, men idag, när jag blev URFÖBANNAD, då kom den som ett brev på posten.
Jag får väl sitta ett tag med armarna i kors och chilla och se om det släpper.

Vi har varit och handlat också.
Jag ser på en film på vår filmkanal, en irländsk...
Jag ska nog föja med i handlingen tror jag.
Återkommer.




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att värken snabbt går över och ha en skön lördagskväll!

2011-02-19 @ 17:26:26
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Jag är nog mest trött efter mitt fredagsdygns pass...

Och imorgon är det dags igen :D

Ha en bra helg! Kram

2011-02-19 @ 21:56:54
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0