Himla mycket Mållgan...

God morgon, här har man vaknat och har klarat av det mesta!

Idag ska jag träffa Syster-Yster på lunch och sen gå på bibblan.
En HELDAG för en superslappande Madde.
Sen måste jag...
Jag det jag hade tänkt mig igår, som jag bara gjorde två varv på.
Idag ska den bli klar.
Punkt om DET liksom

Mållgan har fått TVÅ MAIL sen igår.
Det ena var ett önskemål om en bild på Mållgan.
Nu är det ju då så här att Mållgan vill vara lite anonym.
Men han sa att det var okej att jag la upp en bild från hans barndom, när han var bästis med en kille som heter Alfons.



Fast Mållgan ser ju inte likadan ut idag, såklart.
Nu släpper vi Mållgan ett tag tycker jag.
Punkt igen

Och så fick jag ett väldigt PEPPANDE mail ang min bildblogg.
Jag fick omdömdet att min bilder var "Snygga" och lite "Rockiga"!
TAAAAACK som sjuttsingen!!!!!

Ja, och faktum är, jag har kommit på TVÅ små TEMAN sen jag fotade tanten igår.
För det FÖRSTA har jag märkt att jag är väldigt förtjust i färgerna lila, ljusgul, starkt gul, lite 60-tals färger på bilderna.
Eller jag har märkt att jag börjar få lite av ett FÄRGTEMA som jag trivs rätt bra med.
Som många av bilderna landar i.
Jag ju gjort mer bilder än dom som ligger på bildbloggen ska ni ju veta också.
DÄR är det lite mer spretigt än det som landat i mitt fotoalbum.

Och så kom jag på en annan sak till, ytterligare ett tema som kändes VÄLDIGT intressant.
Jag tänker inte skriva VAD, utan jag får se om någon kanske MÄRKER framöver vad temat är.
Men det gjorde mig extremt FOTO-PEPPAD.
För när jag jämnförde min entusiasm med när jag fixade med "Tant i päls" bilden, och "Handsken på pinne" som jag TRODDE skulle bli superintressant...
Då var TANTEN mycket mer intressant!
Fortsättning följer!

Nu ska jag väcka sambon, sen duscha och knata iväg i det härliga, soliga vädret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0