Mållgan har blivit heltidsanställd!

Jag kan inte SLUTA fjanta mig...
Jag har faktiskt gjort en ny mailadress till den här bloggen.
Eller TILL "MÅLLGAN min sekreterare" då såklart!!!!

Det har faktiskt blivit alldeles för RÖRIGT på min privata mail när det blandas typ mail från vänner och släkt, ihop med små hejarop från er läsare och så ligger min butik på samma mail, skolmeddelanden och gud vet vad mer...?

Så ROLIG som jag nu är, gjorde jag nu en NY mailadress till "Mållgan", ligger under min profil, så får ni gärna SKROTA den andra...
Ni som nu inte vågar kommentera på bloggen, men gärna gör det på min mail.
Jag uppskattar det VERKLIGEN och har väldigt kul åt all feedback och roliga kommentarer!
Bra också att Mållgan, som nu blivit HELTIDSANSTÄLLD som sekreterare, kan ta allt som inte är lika kul
Fast det är sannerligen inte mycket!
Nåväl, som sagt,  nya mailadressen ligger under min profil!

Jag har bildfixat lite och fick till "Tant i päls" riktigt nice.
Orginalbilden...



...som inte var så mycket att hänga i julgranen direkt!
Men jag såg potentialen så fort jag smygfotat tanten, och har man lite tålamod och fantasi kan man få till det så här fräsigt...



Inte SÅ pjåkigt om jag får säga det själv...
Och det får jag ju, det är ju min blogg
Fast det är större och bättre bild på min bildblogg, det går inte att lägga upp här.

Annars så har jag lagt bort min motivation till att slutföra den sista sjalen.
Jag har bara inte lust!
Problemet är att det kommer gå så FORT bara jag sätter igång, och sen är det ju över!
Men att göra tre likadana sjalar på ett bräde, i samma färg dessutom...
Det kan tråka ut den mest fanatiska, tro mig.
Jag måste skärpa till mig NU.
Dags att sluta blogga och börja jobba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0