Skitvarv 29!

Gaaah...

Om gårdagen var toppen, så har idag varit rena rama vardagsbotten!
Jag är helt slut av allt hemmafixande, nacken protesterar å det bestämdaste...
Och då blir jag bara ÄNNU SURARE!
Jag måste häva detta.
Problemet är att när jag plockade upp virkningen och började på varv 29, ville jag bara mörda någon.
Jag måste läsa INNANTILL hela tiden!
Djävla F-mönster!!!!
Det är helt hopplöst jobbigt.
Man brukar ju annars läsa mönsterrapporten EN gång, och sedan flyter det på resten av varvet.
Men denna mönsterrapport är så djävla LÅNG...
Så det går inte.
Jag måste läsa efter varje litet steg.
Jag får dåndimpen.
Men jag kollade resten av mönstret, det ser ut som om det bara är den här mönsterrapporten som är så här lång.
OCH...
Det var ett FEL i denna mönsterrapport OCKSÅ.
Jag skriver upp och ändrar, som vanligt..
SKITskitskitskitskitskitskitskitmönster.
Ursäkta, men jag blir så arg.
Så inte ens virkningen kan rädda nacken, jag blir ju sur bara jag SER eländet.

Jag sitter franför dumburken och ser "Top chef Masters" på kanal 8.
Vi har ju en svensk, Marcus Samuelsson som är med och tävlar.
Det är ganska spännande för just nu har han skadat sig och har ont i det sista viktiga momentet i dagens tävling.
Jag hejar dock lite i smyg på en "kines kock" Susur.
Jag tycker han verkar duktig.
Fast Sverige-Marcus måste ändå gå först
Nu ska jag se hur det går och...
Virka vidare på skitvarv 29!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0