En bok...

Här har det blivit mycket gjort!
Tvättat 3 maskiner, hängt, gjort ett snabbt ärende, handlat mat och nu...
Har jag bakat nya kardemummascones.
Dom blev då inte heller bra för dom blev för smaklösa.
Alltså till nästa bak...
Någonting mittimellan!

Fast dagens HURRA blev...
En bok!

Jag budade på några mönster på ponchos på Tradera.
MÖNSTREN blev väldigt dyra, 125:-, men jag var ändå rätt nöjd med vinsten.
Fast idag kom det ett PAKET, inte ett platt kuvert.
Och i kuvertet låg EN BOK!
Hurra, och sjyssta mönster var det också!
Helt i min smak!



Denna modellen gillade jag SKARPT, fast jag skulle göra den med mindre stickor och annat garn.
Lite fastare garn och inte så "luddigt".









Denna FÄRGGLADA är ju som en riktig SMÄLLKARAMELL, mycket Madde-poncho
Jag blev så sugen att göra en sådan omedelbums!
Tyvärr är det ju stickning, men är jag riktigt duktig kanske jag kan göra något liknande fast virkat.





Denna är OCKSÅ jag!
Fast jag kan ju inte göra ALLT till mig själv





Ja, det var bara NÅGRA ponchos av många!
Jag blev så glad, ibland blir man positivt överraskad av sina bud på Tradera.
Mönstret som var en bok, var värd sina 125:-.
Nu ska jag pilla lite med min hemsida, hela dagen har ju gått till annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0