Ingen gräddfil för att man är knarkkung tyvärr...

I fortsättningen ska jag lyssna på mig själv.
Och har jag bestämt mig för att ta det lugnt och vara för mig själv, som häromdagen...
Då SKA jag vara det också!
För här sitter jag nu i soffan och riskerar att hamna i KOMA så fort jag sitter still.
Jag är så trött så jag mår illa, och rör jag inte på mig...
Då somnar jag nästan!
Kul på en fredag när man ska umgås med familjen.
Jag är helt DÖD!

Jag vet att jag har skrivit detta många gånger, men idag är det illa som fan.
Sambon tyckte jag gick här fram och tillbaka och såg ut som en ZOMBIE.
Ja, jag inte bara känner mig som en zombie, jag ser alltså även UT som en.
Nice.



Fan, klockan är inte ens fem och jag vill bara nanna kudden.
Det lär inte bli många danser för mig på Let´s Dance ikväll, jag undrar ens om jag är vaken då...?
Jag kan ärligt säga att jag kan knappt koncentrera mig på vad jag ska skriva här.
Har fått ta alvedon för vid 14.30 blev huvudvärken för jobbig.
Önskar det fanns något mot tröttheten också.

Fast det finns det ju iofs...

Hej, är det Knarkkungen här i kvarteret Oxeln?
"-----------"
Ja, va bra, då har jag kommit rätt!
Jo, jag skulle vilja beställa ETT KG AMFETAMIN till Österholm på hörnet, har du det hemma eller?
"-----------"
Det har du, men GUD så bra!
Kan du leverera inom en kvart eller?
Det är lite trötthetskris här serrö, jag skulle behöva lite uppåttjack.
"-----------"
Det kan du, men GUD så bra!
Då springer jag över till Statiol och hämtar ut lite snabba cash, så ses vi om en kvart då!?
"-----------"
Bra, fint, hej!
"--- --"

Tänk så synd att man inte knarkar, inte ens en kväll som denna när man är DESPERAT-TRÖTT.
Nu när man ändå har en ÄKTA knarkkung bara några hus bort, menar jag.
Fast han kanske inte ens tillhandahåller amfetamin...?
Nu ska vi äta.
Och du Knarkkungen, känner du dig utpekad så kan du alltid skicka mail till Mållgan min sekreterare som alla andra gör.
Ingen GRÄDDFIL bara för att du är Knarkkung tyvärr




Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej !

Det verkar oroande, det är inte normalt att Du är så trött.Det måste Du söka för, kan vara något med sköldkörteln kanske,Din kropp säger stopp.Nu är det nog. Lägg Dig Du och låt resten av familjen fixa middag och allt.

Lyd en gammal vis bloggvän nu. Så kan hända Du är piggare i morgon.



Kram Mi



2011-02-11 @ 18:18:49
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Nä, det är nog garanterat ingen sjukdom, bara sömnbrist.

Har jobbat en hel del dygn på raken och sovit FÖR LITE.

Kvinnor i min ålder pallar inte det ;D

Hade jag då tagit det lugnt emellan hade det väl varit bra, men det har jag inte gjort.

Så jag får skylla mig själv lite, men NU ska jag vila :D

Kramkram

2011-02-11 @ 18:29:19
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0