Jag på promenad!

Den där promenaden visade sig bli UNDERBAR UT mot Vibble City.
Strålande sol, ingen vind (trodde jag ) och gott om energi i benen!



Tjofräs, här är Maggan på väg.
Mmmm, kallt men härligt!
Och ett COOLT fotografiskt objekt hittade jag också, som ska fixas i bildprogrammet när jag har tid...



En handske som någon hängt upp på en pinne, tog lite bilder i olika vinklar.
Jag fotade även en tant i päls, får se om det blir något av det.



Och lite natur
Så kom jag fram till Vibble och vände bara vid tunneln, det fick bli en kortis.
När jag kommit upp för backen så sa det bara VIPS så började det snöa och blåsa.



Jippie och hurra.
Bilden ovan kunde jag bara ta om jag vände mig om och stod ut mot Vibble när jag var halvägs hem, det vräkte ner.
Och rakt i fejset.
Så ohärligt så det finns inte på världskartan.

Jag fick eld i baken och drog järnet.
Mötte sen min F.d Moster på vägen (vi möts typ alltid där ;) och så stannade vi till och pratade en stund, tills vi båda började frysa.
Sen var det klippt!
Gud vad jag frös, svettig under alla kläder och så står man still, jesus kristus.
Jag halvsprang hem och hade tappat känseln i fingertopparna.
Stod nog i duschen i MINST en kvart för att tina upp!!!
Har hunnit med att handla också.
Idag fick man ju gratis TULPANER på Ica också.
Inte så många 5 st, men ändå, jag gav mina till sambon.
Nu hade jag nog tänkt att jag BORDE VIRKA...
Men jag gör det lite senare, jag vill bildfixa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0