Smöröverflöd...

Och kvällen rullar på...
Det blev TVÅ hela varv på snooden.
Sen var jag ringde jag min bästis, snackade bort typ JÄTTEMYCKET TID...
Och vem har lust att börja virka nu, klockan är alldeles för mycket, oj, oj, oj...
Typ läggdags-mycket
Men imorgon, DÅ ska jag virka.

Nu ser jag "Gynekologen i Askim".
Mamma tyckte det var en SUPERSERIE förr.
Nu tycker hon det är skit och pannkaka, en massa snusk och alldeles FÖR olämpligt.
Jag, tyckte det var en mossig serie förr.
NU...
Tycker jag det är kul och intressant.

Har tagit en rostmacka med med smör nyss.
Eller egentligen var det mer SMÖR med en rostmacka.
Jag kände mig typ lite "menshungrig" och ville inte ta till godis.
Fast som alla som har haft menscravings vet...
Då vill man ju brassa på med en massa proteinkalorier!
Så jag tog så mycket smör på mackan att det nästan flöt bort.
Fast det hjälpte ändå inte så mycket, jag vill ÄNDÅ ha godis.
Trots smöröverflöd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0