Snara kring halsen...

Känner mig rätt tillfreds med min dag!
Jag skickade iväg ett mail till henne som ska ha halssnoodarna och sa att dom är klara.
Smart, för då hade jag liksom inget val ändå, IFALL jag ändrade mig under dagen här.
Nu jobbar jag på för fullt
Gud så duktigt, men lägger man en snara runt halsen på sig själv för att få VIRKNÅLEN UR HÄCKEN...



Då går det utav bara farten.
Bakat har jag också gjort!
Det blev kardemumma och kanelscones och BANAN OCH KANELSCONES!
Och jag kan säga att BANANSCONSEN blev så goda att jag tog TVÅ!
Jag blev så proppmätt så det var inte klokt!!!
Och inte för att skryta, men det blev nog bland det godaste jag gjort.
Nu har jag haft en pratstund med Nybyggarkusinen, sonen har dykt upp...
Dags att JOBBA IGEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0