En smal tjockis pratade med Agria...

Soffan, soffan, soffan...
My best friend right now.

Presenter fixade, vi tog presentkort så vi slipper lämna över BEDRÖVLIGA presenter.
Garn inhandlat.
Bakat.
Kaffe intagits, jag hade behövt MER.
Nu ska sonen snart iväg på kalas, och sen hem igen...
Jag ser framemot imorgon.
Då ska jag starta upp dagen med en av dom där promenaderna som jag brukade ägna mig åt FÖRR i tiden.
Jag är nog just nu vad "experterna" skulle kalla EN SMAL TJOCKIS!
Ja, jag är smal, men det är sladdrigt überalles!
Skitsamma...
Snart är det barmark och VARMT; och då intar jag TOFTAVÄGEN minst TVÅ ggr om dagen
Eller nåt.

Jag har ringt lite på eftermiddagen idag också!
Bland annat ringde jag AGRIA DJURFÖRSÄKRINGAR för att kolla det här om det finns reservationer för vissa hundraser och deras sjukdomar.
Jag ville veta hur det såg ut för KCCS, och det fanns INGA reservationer.
Man kunde få en ordentlig försäkring på hunden och få tillbaka alla sina satsade slantar om hunden blev sjuk och dog.
Plus en massa annat!
FINO!
Ja, men då kändes det som ett startskott att gå vidare.
Vi mötte nämligen lilla Cleo där jag jobbar igår igen, och jag vill SNO hunden ifrån dom.

Jag ska sätta mig en stund nu och virka ett varv på sjalen nu när jag har mer garn.
Se på Antikrundan som jag missade igår.
Jag återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0