En böld...

Idolbild på den värsta bölden i fejset.
Här övertäckt av täckstift, men den är inte liten typ...



Ont, ont, ont och fult, fult, fult.
Men jag försöker att INTE titta mig i spegeln för mycket, och har precis ätit pepparkakescones. Saltfria naturligtvis med saltfritt smör!
Hurra så bra!
Boring...

Sportpromenadden kom av sig rejält!

När jag kommit halva Vibblevägen/Toftavägen så vart jag tvungen att vända.
Det blåste så hårt så det var inge mysigt att gå!
Jag vände och gick tillbaka och gick via P18 och senare ner mot Säve och sen hem.
Det blev en promenad på 7.2 km, skittrist var den faktiskt, inge nöje när man vill njuta själv av sin promenad att gå i stan.
Jag gillar inte det.
Men blåser det så blåser det, inte mycket att göra åt.

Kom hem här, har duschat, plockat, bakat, ätit, ska snart träffa Sunshine och så kommer väl sambon och sonen snart hem.
Jag skulle virka lite nu, men hittar inte virknål en i storlek 4!
Jag har bara EN och den är puts väck!!!!!
Förmodligen ligger den nermanglad mellan soffkuddarna, jag får lyfta på häcken och börja leta.
Nu ska jag se "Korrespondenterna" och virka, tills Sunshine, son och sambo dyker upp.
Om NÅLEN nu dyker upp.


Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0