Gud så vågat!

Läggdags!
Jag är oerhört trött och längtar jättemycket till min spikmatta.
Jag har så ont, så ont...
Måtte det ha gått över till imorgon.
Jag jobbar dygn, så det kan bli tungt annars.

Jag har fått en superkick av fotofixandet idag.
Det blev väldigt bra bilder.
Och NAKET.
Me va fan, jag bjuder på det.
Det är kanske inte ens jag...
(host, host...)
Jag tycker det blev fint.
Kanske inte sista gången det blir kroppsdelar, vem vet 
Jag är bildtaggad.
Som en av mina bästisar sa:
"Jaha, den bilden med BRÖSTET..."
Va, sa jag, det är ju inget BRÖST, det är ju en hand för!
"Ja, ja, men det är ju ett bröst!"
Ja, UNDER handen ja...
Fniss, jisses.
Ja, gud så vågat av modellen, den okända modellen
Nu ska jag sova, natti, natti!


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej !

Blev vi snuvade på bilden.Jaha, kan inte hjälpas.

Ska sitta uppe en timme till och läsa bloggar.Har inte hunnit med så många än.



Hoppas Du får sova bort det onda.

Kram Mi

2011-01-07 @ 22:26:04
URL: http://thoerr499-vitsippan.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Hej Mi!

Nej, ni blev kanske snuvade på den här bloggen, men den ligger på min bildblogg.

Den ligger under länkar här, Stickqvick Bildblogg ;D

Jag har nästan sovit bort det onda, lite hänger kvar, men jag överlever.

Kramkram

2011-01-08 @ 07:04:32
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0