Hans lilla snuttefilt!

Ett datum att se fram emot är väl iallafall den 16 januari!
Då är dom tillbaka, och SOM jag har längtat.
Och jag är väl förmodligen inte ensam...?



Solsidan IS BACK!
Jag ska sätta en lite röd ring runt datumet på almanackan, så vi INTE glömmer bort det.

Annars så har jag inte lycktas virka ett smack på halstuben.
Jag är så uppslukad.
Men efter detta inlägg....
Ska jag göra ett nytt försök.

Sambon kom hem sent om sider från sin polare.
Jag försökte ringa honom på mobilen...
Den var AVSTÄNGD.
Då blev jag lite misstänksam faktiskt, sambon har nämligen ALDRIG mobilen avstängd.
Hans mobil är han lilla SNUTTEFILT, och må den never ever vara avstängd...
Det är en synd i hans ögon.
Men helt plötsligt när han skulle sova borta...
Då var den avstängd.

Men jag fann på råd.
Jag ringde helt sonika på HEMTELEFONEN till vår vän...
Och visst, han låg där och trynade, borta, klockan 12.35.
Jojo, han passar på minsann.
Ja, och så ringde den elaka häxan och VÄCKTE honom SOM VANLIGT!
Tur att han inte var hos nån älskarinna iallafall

NU...
Halstuben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0