Jag, perfekt som officer i krig...

Så...
Nu har jag suttit och tittat på TRÅKIGT tecknat på Disneychannel med sonen, försökt mig på lite LÄSFÖRSTÅELSE med mönstret till västen igen.
Och tänkt om.
Jag tror jag har "tänkt om RÄTT" nu.
Den kan nog bli rätt fin.
Min bästis har varit här och plockat på sig lite sjalar som hon ska ta med till en annan vän...
Som ska få.
Men det är ju inte lätt att välja till någon annan, så hon tog med sig en trave.

Och sonen...
Har åkt tillbaka till pappa igen!
Jepp, här går det undan i svängarna.
Men eftersom pappa reser bort imorgon, kommer sonen tillbaka igen.
Hit&dit&hit&fram&tebaks...
Vem har sagt att skilsmässobarn har det jobbigt?
Nä, sonen valde det faktiskt SJÄLV!!!!
Tjofräs.

Jag ringde till jobbet och förhörde mig om VILKA VIKARIER vi har tillgängliga IFALL ATT...
Och fick svar på det.
Så jag har redan ringt en, bara för att kolla av redan nu.
Kräks det barn i MATSAL på skolan känns det ju SÅDÄR ur smittosynpunkt.
Och hörde siffran "11 barn" i sonens klass för enstund sedan så...
Oddsen känns rätt höga, TYVÄRR!
Men, men, inte ta ut något i förskott, BARA VARA FÖRBEREDD
Så jag!
Ni förstår att jag skulle vara perfekt som officer eller överste i KRIG va?
Jag har redan sett faror, lagt fram strategier och lösningar för överlevnad LÅNGT INNAN det blir aktuellt.
Utdela order är jag ju också djävligt bra på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0