Noll lunch till moi...

Min Lazy Lördag blev INTE så lazy...

Just nu yr jag runt som HUSMOR Madde.
Inte en roll jag ville ha idag.
Sonens ena kompis kom hit, så hänger dom, jag fixar runt i garderob och lådor för att arrangera om lite med alla mina kläder.
Så ville dom att jag skulle baka något gott, sonen har haft en önskan om att jag skulle komponera ihop CHOKLADSCONES.
Då gjorde jag det, dom blev HELT MISSLYCKADE.

Jag startade då upp med lunchen som skall bli ugnspannkaka.
Då har sonen ringt upp kompis nr 2 och bjudit över honom också.
Sonen frågade inte ens om det var okej.
Så kom kompisen...
Jag frågade lite artigt om han ätit lunch?
Klockan var ju över ett så det hade han väl, hoppades jag.
Nja, han hade ätit pyttelite fiskpinnar hemma och det gillar inte han...
Så pannkaka, ja tack!

NOLL LUNCH till moi alltså.
Jag har precis tryckt i mig en äcklig chokladscones på stående fot.
OCH...
Jag som hade tänkt lämna dom TVÅ små vännerna hemma en stund och gå bort till Öster för att kolla garn.
NU...
Har jag ju TRE små liv som ska näras och förmodligen inte kan lämnas själva.
För TVÅ är bättre än tre.
Det brukar hända så mycket då.
Fasen kompisar, kaninbajs&kiss, skurning, garderobsrydd, bakning matlagning...
Jag känner mig SJUK igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0